Уважаемые Рубежане!
Наберитесь терпения и почитайте букварь о государственном перевороте и нелегитимности органов власти на территории Украины.
Это "энциклопедия" для обжалования любого решения действующей "власти"!
Будут вопросы - звоните юристу на тел. 0965947046 - Станиславу Сурай.
ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Придніпровського району міста Черкаси
18005, м. Черкаси, вул. Т.Г Шевченка, 307
тел.63-04-51 , E-mail: 7993533@i.ua
12.12.2011р. Соснівський районний суд
18015, м.Черкаси, вул.Гоголя, 316
позивачі: 1. Територіальна громада Придніпровського р-ну
18005,м.Черкаси, вул. Шевченка, 307
адреса для листування
18000,м.Черкаси, вул.Смілянська, 2,кв.169
тел.56-48-73 , E-mail: 7993533 @i.ua
2. Комітет самоорганізації населення мікрорайону № 2
Соснівського р-ну м.Черкаси
18005,м.Черкаси, вул.Онопрієнка,2
адреса для листування
18000,м.Черкаси, вул.Смілянська, 2,кв.169
тел.56-48-73 , E-mail: 7993533 @i.ua
3. Комітет самоорганізації населення мікрорайону № 1
Соснівського р-ну м.Черкаси
18035,м.Черкаси, вул.Карбишева,19
адреса для листування
18000,м.Черкаси, вул.Смілянська, 2,кв.169
тел.56-48-73 , E-mail: 7993533 @i.ua
4. Комітет самоорганізації населення мікрорайону № 4
Соснівського р-ну міста Черкаси
18005,м.Черкаси, вул.Гоголя,222
адреса для листування
18000,м.Черкаси, вул.Смілянська, 2,кв.169
тел.56-48-73 , E-mail: 7993533 @i.ua
відповідачі: Соснівський районний суд
18000, м.Черкаси, вул. Гоголя,316
Черкаська міська рада
18000,м.Черкаси, вул.Б.Вишевецького,36
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання незаконною державної реєстрації
Положеннями ч.1 ст.2 КАСУ передбачено, що завданням адміністративного судо-чинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно – правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб»єктів при здійснені ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.
Не зважаючи на вищенаведене, більша частина суддів Соснівського р-ого суду, а саме:
1) суддя Кузьменко В.А.;
2) суддя Журба С.О.;
3) суддя Романенко В.А.;
4) суддя Пироженко В.Д.;
5) суддя Євтушенко П.М.;
6) суддя Мельник І.О.;
7) суддя Токова С.Є.;
8) суддя Чепурний В.Д.;
9) суддя Марцішевська О.М.;
10) суддя Ульянова В.А.;
11) суддя Орленко В.В.;
12) суддя Кальчук А.П. ;
шляхом грубого порушення положень п.2 та п.3 ст.2 «Завдання адміністративного судочинства» КАСУ, в частині оскарження будь-яких рішень, дій чи бездіяльності суб»єктів владних повноважень, незаконно діючі в інтересах незаконних суб»єктів «владних повноважень», а саме :
а) Черкаська міська рада, б) виконавчий комітет Черкаської міської ради, в) Черкаська міська територіальна виборча комісія, г) Черкаська міська виборча комісія д) Черкаська міська виборча комісія Черкаської області, є) Департамент освіти та гуманітарної політики, з) Департамент економічної політики та розвитку, ж) Департамент житлово-комунального комплексу, і) Департамент забезпечення діяльності виконавчого комітету Черкаської міської ради, к) Департамент охорони здоров»я та соціальної політики , л) Департамент бюджетної політики, м) Департа-мент муніципальної інспекції, н) Департамент архітектури, будівництва та земле-устрою, та інших;
сімнадцять разів , в період липня та грудня 2011р., незаконним посиланням
на положення п.3 ч.3 ст.108 КАС України, - що, « позовну заяву подано особою яка не має адміністративної процесуальної дієздатності»,
свідомо створювали штучні перешкоди особам позивачів ( - з статусом системних суб»єктів та органів місцевого самоврядування, встановлених положен-нями ст.5 ЗУ «Про місцеве самоврядування),
звертатись до Соснівського р-го суду з адміністративними позовами, передба-ченими положеннями п.1 та п.3 ст.18 КаСУ, з питань, визнання незаконними рішень вищевказаних суб»єктів «владних повноважень», (- якими грубо порушувались права позивачів встановлені законом), та з питань визнання незаконної їх державної реєстрації за відсутність письмових доказів їх створення юридичними особами, у спосіб, встановлений законом.
Створення правам позивачів штучних перешкод судовими органами Соснівського р-го суду, саме незаконними висновками у підкресленому, що « позовну заяву подано особою яка не має адміністративної процесуальної дієздатності», підтверджується Постановою Соснівського р-го суду від 10.11.2010р. по справі № 2а-2554/10 та Ухвалою КААС від 12.05.2011р., а тим більше Указом Президії Верховної ради УРСР від 22.12.1973р.
- Останніми звільняється від доказування в суді, що вищевказана «позиція» судових органів у «підкресленому», є закінчений злочин, встановлений ст.366-2 «Службове підроблення» КК України, шляхом замаху на злочин, встановлений ст.372 «Постановлення завідомо неправосудного вироку, рішення, ухвали або постанови» КК України.
Останнє доводиться наступним.
- У травні 2010р. позивачі - комітети самоорганізації населення № 1, № 2, № 3, № 4 , № 6 та № 7 мікрорайонів Соснівського р-ну м.Черкаси, звернулися до Соснівського р-го суду з адміністративним позовом до Черкаської міської ради, за участю третіх осіб, Соснівської р-ї ради міста Черкаси та Придніпровської р-ї ради міста Черкаси, у якому просили визнати протиправним рішення Черкаської міської ради від 16.07.2009р. «Про надання дозволів на створення органів самоорганізації населення мікрорайонів № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 міста Черкаси» та від 16.07.2009р. № 4 1346 «Про втрату чинності рішень Черкаської міської ради від 5.06.2007р. № 2-665 « Про порядок фінансування органів самоорганізації населення « та від 10.07.2008р. № 4-505 «Про програму організації та діяльності органів самоорганізації населення м.Черкаси на 2008р.-2011роки»
10.11.2010р. Соснівський р-й суд по справі № 2а-2554/10, встановивши проце-суальну дієздатність та правоздатність осіб позивачів - комітетів самоорганізації населення мікрорайонів № 1, № 2, № 3 № 4 № 6 та № 7 Соснівського р-ну м. Черкаси, своєю Постановою, на користь останніх, визнав незаконними 1) рішення Черкаської міської Ради від 16.07.2009р. № 4 1346 «Про втрату чинності рішень Черкаської міської ради від 5.06.2007р. № 2-665 « Про порядок фінансування органів самоорганізації населення « та 2) рішення Черкаської міської Ради від 10.07.2008р. № 4-505 «Про програму організації та діяльності органів самоорганізації населення м.Черкаси на 2008р.-2011роки».
12.05.2011р. Київській апеляційний адміністративний суд та надалі КААС по справі № 2а-2554/10, встановивши процесуальну дієздатність та правоздатність сторін апелян-тів - комітетів самоорганізації населення мікрорайонів № 1, № 2, № 3 № 4 № 6 та № 7 Соснівського р-ну м. Черкаси, своєю Ухвалою відмовив Черкаській міській раді в апеляційній скарзі та залишив без змін Постанову Соснівського р-го суду від 10.11. 2010р.
Витяг № 1 з розділу 5 стор. 3 мотивувальної частини Ухвали КААС від 12.05.2011р. по справі № 2а-2554/10:
- « Обговорюючи питання наявності у відповідача компетенції щодо припинення повноважень органів самоорганізації населення міста Черкаси , колегія суддів зважає на наступне.
Приписами статті 25 Закону України «Про органи самоорганізації населення» визначено вичерпаний перелік випадків дострокового припинення повноважень органів самоорганізації населення.
Беручи до уваги ту обставину , що дозволи на створення комітетів самоорганізації населення Соснівського та Придніпровського районів надавалися відповідно Соснівською та Придніпровською районними радами міста Черкаси, колегія суддів приходить до висновку про безпідставність дій відповідача в частині прийняття ним рішення про припинення діяльності зазначених органів самоорганізації населення»
---
Витяг № 2 з розділу 1 стор. 5 мотивувальної частини Ухвали КААС від 12.05.2011р. по справі № 2а-2554/10:
- « На підставі рішень виконавчого комітету Соснівської районної ради міста Черкаси від 13.02.2002 року № 80 «Про реєстрацію комітетів самоорганізації населення мікрорайонів 1,2,3,4,5,6,7,8 ,9 Соснівської районної ради» та від 17.06.2002р. № 305 «Про внесення змін до рішення виконкому від 13.02.2002 року № 80 «Про реєстрацію комітетів самоорганізації населення мікрорайонів 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ,9 Соснівської районної ради» комітети самоорганізації населення Соснівського району міста Черкаси пройшли встановлену законом процедуру їх реєстрації»
---
Витяг № 3 з розділу 2 стор. 5 мотивувальної частини Ухвали КААС від 12.05.2011р. по справі № 2а-2554/10:
- « В послідуючому , комітети самоорганізації населення Соснівського та Придніпровського районів міста Черкаси , які були створені відповідно Соснівською та Придніпровською районними радами міста Черкаси, набули статусу юридичних осіб , що підтверджується наявними в справі копіями свідоцтв про їх державну реєстрацію та копіями довідок з ЄДРПОУ, виданими Головним управлінням статистики у Черкаській області ( а.с. 14-33).
---
Постанова Соснівського р-го суду від 10.11.2010р. та Ухвала КААС від 12.05.2011р. по справі № 2а-2554/10 після 12.05.2011р. є в силі до цього часу, та згідно положень п.1 ст.72 «Підстави для звільнення від доказування» КаСУ, ставила в обов»язок судові органи Соснівського р-го суду, порушувати після 12.05.2011р. адміністративні справи, з категорії, встановлені положеннями п.1 та п.3 ст.18 КаСУ, за зверненням позивачів, - комітетів самоорганізації населення мікрорайонів № 1, № 2, № 3, № 4, № 6 та № 7 Соснівського та Придніпровського р-нів, з адміністративними позовами, тим більше до Черкаської міської ради та до її виконавчих органів, та як такий вид представ-вницьких органів місцевого самоврядування, взагалі не створюються у містах з районним поділенням унітарної Республіки України /див. розділ 2 ст.2 та розділ 1 ст.5 Конституції України/, райони яких створені, ще Указами Президії Верховної Ради УРСР.
З метою звільненням від доказування в суді останнього факту, для початку, звернемось до положень п.2 ст.10 «Ради – представницькі органи місцевого самовря-дування» ЗУ «Про місцеве самоврядування».
Витяг № 4 з положень п.2 ст.10 «Ради – представницькі органи» «ЗУ «Про місцеве самоврядування»:
- « п.2 Обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що
представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, ….»
---
Останніми підтверджується, що відповідач - Черкаська міська Рада, у місті Черкаси з районним поділенням не тільки не представляє а і не може представляти жодної з територіальних громад Соснівського та Придніпровського р-нів міста Черкаси, жителі та виборці яких, були створені у виконання Указу Президії Верховної ради УРСР від 22.12.1973р.
- Указом Президії Верховної Ради УРСР, ще датою 22.12.1973р., було ліквідовано у місті Черкаси його самостійну ( - неподільну) адміністративну територію та її статус самостійної національної адміністративної одиниці, шляхом її розділення, на дві окремі самостійні адміністративні території Соснівського та Придніпровського р-нів, з статусом самостійних національних адміністративних одиниць.
З оглядом на вищенаведене, окремо треба відзначити що Соснівський та Прид-ніпровський райони міста Черкаси, будучі створені у вищевказаний спосіб, сьогодні ні у якому випадку не відносяться до міських районів у місті Черкаси.
Підтвердженням вищенаведеного у останньому є той незаперечний факт, що у виконання вищевказаного Указу Президії Верховної Ради УРСР, датою 13.01.1974 у місті Черкаси були проведені вибори народних депутатів до Рад народних депутатів Соснівського та Придніпровського р-в міста Черкаси вже з районним поділенням.
В наслідок чого у місті Черкаси з районним поділенням , датою 13.01.1974р. припинила своє існування територіальна громада міста Черкаси, а її жителі, навпаки, набули нові права жителів та виборців Соснівського та Придніпровського районів міста Черкаси з районним поділенням.
Підтвердженням цього є наступне.
Витяг № 5 з розділу 2 встановлючої частини стор. 3 Постанови Соснівського р-го суду від 13.02.2007р. по справі № 2а-4/2007р.:
- « Як встановлено в судовому засіданні Указом Президії Верховної ради УРСР від 22.12.1973 року були утворені у місті Черкаси два райони – Придніпровський та Соснівський, на виконання цього указу 13.01.1974 року відбулися вибори депутатів до цих рад.
---
Вищенаведеними обставинами звільняється від доказування в суді факти, за яких після 13.01.1974 року у місті Черкаси з районним поділенням припинила своє існування сама Рада народних депутатів міста Черкаси, та її міські народні депутати, перетворились у жителів та виборців Соснівського та Придніпровського р-в міста Черкаси.
Останнім повністю доводиться, що з розділенням у місті Черкаси самостійної міської адміністративної території на окремі дві самостійні адміністративні території - Соснівського та Придніпровського районів, з статусом самостійних національних адміністративних одиниць, Рада народних депутатів міста Черкаси, назавжди втратила можливість у майбутньому стати «Черкаською міською радою», а тим більше, назавжди втратила права представляти у місті Черкаси з районним поділенням спільні інтереси жителів та виборців територіальних громад Соснів-ського та Придніпровського р-нів.
Останнім доводиться, що за існування вищевказаних обставин, сьогодні є неможливим та буде незаконним створити в Соснівському р-ні міста Черкаси особу відповідача з назвою - Черкаська міська рада, тим більше, зробити останнє у відсутність існування самих міських жителів та міських виборців у Соснівському р-ні міста Черкаси, шляхом призначення виборів міських депутатів до Черкаської міської ради, тільки політичних партій ще й за закритими списками їх членів.
Вищенаведеним повністю підтверджується, що у місті Черкаси з районним поділен- ням за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, Соснівський р-н, після 13.01.1974 року не існує та не може існувати законного відповідача з назвою Рада народних депу-татів міста Черкаси а тим більше Черкаська міська рада, з підстав, що скільки б останніх не створювали, у останніх за жодних обставин у місті Черкаси з районним поліченням, не виникають права, представляти спільні інтереси жителів та вибо-рців територіальних громад Соснівського та Придніпровського р-нів.
Тим більше представляти спільні інтереси територіальних громад Соснівського та Придніпровського р-нів, після проведення державної реєстрації останніх юридичними особами публічного права Української Радянської Соціалістичної Республіки, згідно положень ЦК УРСР, який діяв ще на той час.
Тому вищенаведені факти та процесуальна дієздатність осіб позивачів з назвами територіальні громади Соснівського та Придніпровського р-ну, та наявність у них відповідних адміністративних прав, встановлених законом, сьогодні повністю звільняє-ться від доказування відповідними письмовими доказами, а саме: Свідоцтвами про їх держану реєстрацію юридичними особами, відповідними довідками обласного управління статистики, про їх внесення в ЄДРПОУ та Свідоцтвами юстиції Соснівського та Придніпровського р-нів про їх створення.
Крім того процесуальна дієздатність та процесуальні права осіб вищевказаних позивачів ще раз підтверджується Постановою Соснівського р-го суду від 13.02.2007р. по справі № 2а-4/2007р. ( у витягу № 7 ), Ухвалами апеляційних та касаційних судів України, по вищевказаній справі, які є в силі до цього часу.
Також процесуальна дієздатність та процесуальні права осіб вищевказаних позивачів повністю підтверджується положеннями розділу 4 ст.140 Конституції України.
Витяг № 6 з розділу 4 ст. 140 Конституції України:
- « Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси
територіальних громад сіл, селищ та міст , є районні та обласні ради.»
---
Крім того, положення з розділу 4 ст. 140 Конституції України, повністю підтверджується незаконне існування у місті Черкаси з районним поділенням самої особи відповідача з назвою Черкаська міська рада, за одним тільки фактом, самої неможливості його створити у місті Черкаси з районним поділенням, після 28.06.1996р., у відсутність існування в природі самої особи його засновника, встановленого законом, з правами, встановленими положеннями 1-го та 2-го речення розділу 1 ст.143 Конституції України, а тим більше, відсутність будь-якої можливості, законним шляхом, створити особу такого засновника.
Вищенаведеним підтверджуються вже факти незаконного внесення до ЄДРПОУ, самої назви юридичної особи не відомого виду, з назвою Черкаська міська рада, та її майбутньої юридичної адреси вул. Байди Вишневецького,36, в Соснівському р-ні міста Черкаси, у відсутність письмових доказів її створення не тільки у спосіб, встановлений 2-м реченням розділу 2 ст.143 Конституції України, а і у спосіб, встановлений, розділом 3 п.2 ст.81 «Види юридичних осіб» ЦК України.
Саме ці обставини датою 12.07.2005р., стали незаконному відповідачу з назвою «Черкаська міська рада», вагомою підставою для виготовлення незаконного Рішення № 8 - 436 «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад».
Тобто, щоб у такий незаконний спосіб, упередити та обійти, положення 4-го розділу ст.140 Конституції України, та штучним шляхом - шляхом незаконних дій припинити у місті Черкаси з районним поділенням, не тільки саме існування представ-ницьких органів місцевого самоврядування, належних жителям та виборцям терто-ріальних громад Соснівського та Придніпровського р-в міста Черкаси з районним поділенням, а і припинити реалізацію їх конституційних прав, встановлені поло-женнями 1-го та 2-го речення розділу 1 ст.143 Конституції України.
Окремо треба відзначити, що сам факт незаконного виготовлення Рішення ЧМР № 8 - 436 від 12.07.2005р «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад», незаперечно підтверджує, що у місті Черкаси з районним поділенням, на вище вказану дату, ще не існувало самої особи законного відповідача з назвою – Черкаська міська рада та не існувало належних йому міських депутатів та місь-кого голови, тим більше 26.03.2002 року скликання, та ще й від політичних партій.
Тобто, з оглядом на рішення ЧМР № 8 - 436 від 12.07.2005р «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад», повністю доводиться, що незаконний відповідач, з назвою Черкаська міська рада, також визнав не утвореними територіальні виборчі комісії Соснівського та Придніпровського р-нів міста Черкаси, а з цим і незаконними їх рішення з результатами всіх виборів період з 26.03.2002р. по 31.10.2010р. міських депутатів від політичних партій та міського голови , про-грамні продукти яких, згідно положень ст.37 Конституції України, та Декларації «Про державний суверенітет України» Верховної Ради УРСР від 16.07.1990р., яка є основою нової Конституції України та її нових законів, не дозволяють створення цих політичних партій на державній території УРСР (України).
Є і більш вагомі обставини, якими доводяться не законними з 26.03.2002р. по 31.10.2010р всі до одного рішення територіальних виборчих комісій Соснівського та Придніпровського р-нів міста Черкаси, у виборах міських депутатів політичних партій та міського голови.
До таких обставин відносяться факти, за яких вищевказані вибори міських депутатів політичних партій та міського голови, у місті Черкаси з районним поділенням, за весь вищевказаний період, відбувались грубим порушенням положень ст.37, ст. 38, ст.72, ст. 141 Конституції України, де останнє сьогодні повністю доводиться Рішенням Конституційного суду від 30.09.2010р. «Про скасування політи-чної реформи в Україні»
Вищевказаним рішенням Конституційного суду від 30.09.2010р., було визнано незаконною та скасовано політичну реформу в Україні, запроваджену, на початку 2002 року, таємним законом № 2977- ІІІ від 17.01.2002р., веденого Президентом України Кучмою Л.Д., грубим порушенням положень ст.156 Конституції України, - у відсутність проведення всеукраїнського референдуму.
- 17.01.2002р. Президент України Кучма Л.М., вступивши у зговір з керівництвом антидержавної таємної організації з назвою «Верховна Рада України, 24.08.1991р. скликання», підписав закон № 2977- ІІІ від 17.01.2002р , яким суттєво було обмежено виборчі права громадян УРСР – права жителів територіальних громад сіл, селищ, міст в районах та районів у містах саме української нації, згідно якого участь у розподілі депутатських мандатів «народних депутатів України», виключно покладалась тільки окремі політичні партії, які, за результатами виборів народних депутатів України, за закритими списками, наче б то, набрали чотири і більше відсотків голосів виборців, прийнявши участь у голосуванні.
В підтвердження вищенаведеного див. положення п.2 ст.76 «Встановлення результатів виборів депутатів у багатомандатному окрузі» ЗУ «Про вибори народних депутатів України», за 2002 рік.
Таким чином, згідно вищевказаного закону № 2977- ІІІ від 17.01.2002р, у Верховній раді України, 26.03.2002р. скликання, в супереч положенням ст.37,ст.38 ст.72 ст.76 та ст.78 Конституції України, одночасно та незаконно виникли 450 народних депутатів політичних партій, не зважаючи що за жодного з них не голосував жодний виборець України.
Окремо треба відзначити, що в положеннях ст.35, ст.76 та 78 Конституції України, взагалі відсутнє юридичного поняття або юридичне значення, таке як « народний депутат політичної партії», так як, згідно положень ст.37 та ст.78 Конституції України, останнє є закінченим злочином, встановлений ст.109 «Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади»КК України.
Витяг № 7 з розділу 2 ст. 78 Конституції України:
- « Народні депутати України не можуть мати іншого представницького мандата чи бути на державній службі»
---
Тобто, вищевказаним рішенням Конституційного суду від 30.09.2010р., одночасно було визнано незаконною всю нормативну базу не тільки позачергових та чергових виборів датами 26.03.2002р, 26.03.2006р. та 31.10.2010р «міських депутатів» та «міського голови» від політичних партій у місті Черкаси з районним поділенням, а і визнано незаконною всю нормативну базу позачергових та чергових виборів народних депутатів «України» політичних партій, датами 26.03.2002р, 26.03.2006р. та 18.09.2008р., з підстав, що всі існуючі види виборів, встановлені положеннями ст.72, ст.76, ст.102 та ст.141 Конституції України, є рівними та прямими, та без участі політичних партій.
Таким чином рішення Конституційного суду від 30.09.2010р. одночасно створило правові наслідки для всіх законодавчих актів Верховної ради України, періоду з 26.03.2002р, по 31.10.2010р., зробивши їх незаконними, та нелегітимними всіх до одного народних депутатів (України) від політичних партій, з підстав, що у їх виборах, замість мажоритарних кандидатів – замість самих пересічних громадян України, особами кандидатів у народні депутати України, навпаки було використано тільки самі юридичні особи з назвами окремих політичних партій.
Тим більше таких політичних партій, створення яких забороняється на державній території УРСР саме положеннями ст.37 Конституції України, за фактом існування останніх як таємних організації, - за закритими списками їх членів, та програмні продукти яких, в супереч вищевказаним положенням Конституції України, передбачали безпосередню участь останніх, у всіх державних органах законодавчої, виконавчої та судової влади та місцевого самоврядування не тільки УРСР, а і «самостійної української держави – Україна» та унітарної Республіки Україна.
Тому з оглядом на вищевказані факти та їх обставини, за яких Рішення ЧМР № 8 - 436 від 12.07.2005р «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад», та подібне Рішення ЧМР № 5-229 від 19.11.2009р. «Про не утворення районних у місті Черкаси рад», приймали міські депутати політичних партій, 26.03.2002р. та 26.03.2006р. скликання,
останнім повністю доводиться, що вищевказані дії, є закінчений злочин, встановлений ст.382 «Не виконання судового рішення», ст.353 «Перевищення влади або службових повноважень», ст.366-2 «Службове підроблення», ст.109 «Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади», ст. 111 «Державна зрада» та ст.157 «Перешкоджання виборчого права» КК України.
Вищенаведеним також повністю доводиться, що незаконний відповідач, з назвою - Черкаська міська рада, є в дійсності, антидержавною таємною організацію.
Підтвердженням останнього факту, є положеннями розділу 4 ст.140 Конституції України, якими неспростовно доводиться, що незаконний відповідач з назвою - Черкаська міська рада та його « міські депутати» від політичних партій, після 13.01.1974р., тим більше після 28.06.1996р. та 30.09.2010р., не представляють та не можуть представляти у місті Черкаси з районним поділенням, спільні інтереси жителів та виборців територіальних громад Придніпровського та Соснівського р-нів міста Черкаси, створених у виконання Указу Президії Верховної Ради УРСР від 22.12.1973 року, самостійними національними адміністративними одиницями, а тим більше, після прийняття датою 28.06.1996р. Конституції України, ще й визнаних вже первинними суб»єктами місцевого самоврядування міста Черкаси з районним поділенням.
Ще одним підтвердженням що Черкаська міська рада є антидержавною таємною організацією, є сама її юридична адреса в Соснівському р-ні міста Черкаси, - вул. Байди Вишневецького, 36.
Останньою повністю доводиться, що у Соснівському районі міста Черкаси, за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, є незаконним, після 28.06.1996р. поряд з Радою народних депутатів Соснівського р-ну, або у іншому випадку, поряд з Соснівською р-ю радою, створити, ще одну – Раду, з назвою - Черкаська міська рада.
Більше того зробити останнє не зважаючи на відсутність у неї власної самостійної міської адміністративної території та власної міської територіальної Черкаської громади.
Витяг № 8 з листа № 2331 - 03-01 від 22.05.2009р. Головного управління юстиції у Черкаській області:
- « На Ваш запит повідомляємо, що міська територіальна Черкаська громада на території Черкаської області не зареєстрована»
---
Витягами № 5 - № 8 повністю доводиться, що відповідач з назвою - Черкаська міська рада є антидержавною таємною організацією, з підстав, що датою 22.05.2009р., а тим більше датами 12.07.2005р та 19.11.2009р., остання не відносилась до представницьких органів місцевого самоврядування в Соснівському р-ні міста Черкаси з районним поділенням, які можуть створюватись після 28.06.1996р. у районах міст з районним поділенням унітарної Республіки України.
Підтвердженням останнього факту, є саме існування незаконних Рішеннь ЧМР № 8 - 436 від 12.07.2005р «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад», та № 5-229 від 19.11.2009р. «Про не утворення районних у місті Черкаси рад», виготовлених шляхом, закінченого злочину, встановлений ст.366-2 «Службове підроблення» КК України, виготовлених в супереч Указу Президії Верховної Ради УРСР від 22.12.1973 року.
Тому саме існування вищевказаних Рішень ЧМР, вже незаперечно сьогодні створює правові наслідки для Свідоцтва про державну реєстрації юридичної особи невідомого виду, з назвою Соснівський р-й суд, за адресою вул. Гоголя, 316, у Придніпровському р-ні міста Черкаси, ( - виготовленого та виданого « виконавчим комітетом» Черкаської міської ради»).
Більше того створює правові наслідки для Свідоцтв про державну реєстрацію юридичних осіб, з назвами – «Черкаська міська рада» та «виконавчий комітет Черкаської міської ради».
Крім того, створює правові наслідки для всіх міських депутатів від політичних партій, та міського голови 26.03.2002р., 26.03.2006р. та 31.10.2010р. скликання, та для всіх ними прийнятих Рішень ЧМР, роблячи їх всі до одного не дійсними правочинами.
Існування вищевказаних Рішень ЧМР № 8 - 436 від 12.07.2005р «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад», та № 5-229 від 19.11.2009р. «Про не утворення районних у місті Черкаси рад», з оглядом на вищенаведене, також робить недійсними правочинами всі рішення територіальних виборчих комісій Соснівського та Придніпровського р-нів міста Черкаси, з результатами виборів, періоду з 1994 р. по 2012 рік, всіх «міських депутатів», «народних депутатів України» та «Президентів України».
13.02.2007р., саме за цих обставин, Соснівський районний суд м. Черкаси, по справі № 2а-4/2007, був вимушений розглянути адміністративний позов територіальної громади Соснівського р-ну та Соснівської р-ної Ради, за участю третіх осіб на стороні позивачів - територіальної громади Придніпровського р-ну та її Придніпровської р-ної ради, до відповідача з назвою – Черкаська міської Рада, та визнати своєю Постановою не чинним Рішення ЧМР № 8 - 436 від 12.07.2005р. «Про не утворення районних ( Соснівської та Придніпровської ) у м.Черкаси рад».
15.01.2008р., саме за цих обставин, вже Київський апеляційний адміністративний суд, своєю Ухвалою, з посиланням на положення 4-го розділу ст.140 Конституції України, був вимушений відмовити незаконному відповідачу з назвою – Черкаська міська рада та її незаконному «Черкаському міському голові» Одаричу С.О. , у апеляційній скарзі на Постанову Соснівського р-го суду від 13.02.2007р. по справі № 2а-4/2007.
23.12.2008р., за цих самих обставин, вже Вищий адміністративний суд України, був вимушений своєю Ухвалою відмовити незаконному відповідачу, з назвою Черкаська міська рада та її незаконному «Черкаському міському голові» Одаричу С.О., у касаційній скарзі на вищевказану Ухвалу КААС від 15.01.2008р. та на Постанову Соснівського р-го суду від 13.02.2007р по справі № 2а-4/2007.
Вищенаведене підтверджується наступним.
Витяг № 9 з розділу 3 та 4 стор.3 Ухвали ВАСУ від 23.12.2008р.
- « Враховуючи викладене , суди першої та апеляційної інстанцій
дійшли до висновку , що рішення 8-ї сесії Черкаської міської ради № 8 -436 від 12.07.2005р. «Про не утворення районних рад ( Соснівської та Придніпровської ) у місті Черкаси рад» не відповідає чинному законодавству та суперечить інтересам територіальних громад.
Згідно ч.3 ст.220-1 КАС України суд касаційної інстанції відхиляє
скаргу і залишає рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення»
---
Витяг № 10 з резолютивної частини Ухвали ВАСУ від 23.12.2008р. по справі № 2а-4/2007:
- « ухвалила :
Касаційну скаргу Черкаської міської ради – відхилити.
Постанову Соснівського районного суду м.Черкаси від 13 лютого
2007 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 15 січня 2008 року – залишити без змін»
---
Таким чином, витягами № 7- № 10 звільняється від доказування факти та їх обставини, за яких Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи невідомого виду з назвою Соснівський р-й суд, за юридичною адресою вул.Гоголя,316, в Придніпровському р-ні міста Черкаси, є незаконним, та недійсним правочином за фактом його виготовлення «виконавчими органами» саме антидержавної організації з назвою Черкаська міська рада.
Тому останнім повністю доводиться, що Соснівський р-й суд, також є антидержавною таємною організацією, завданням якої є забезпечення на адміністративній території Соснівського р-ну міста Черкаси, незаконної діяльності іншої антидержавної таємної організації з назвою Черкаська міська рада.
Вищенаведеним викривається, що незаконне існування в Соснівському р-ні міста Черкаси, антидержавної таємної організації з назвою Черкаська міська рада, тим більше поряд з представницькими органами місцевого самоврядування жителів та виборців Соснівського р-ну міста Черкаси, є більше ніж грубе порушення п»яти основних принципів місцевого самоврядування унітарної Республіки України, встанов-лених положеннями ст.37, ст.38, ст.140, ст. 141, ст.142, ст.143, ст.144 та ст.145 Консти-туції України, а саме, де:
1) система органів місцевого самоврядування має бути узгоджена із системою адміністративно територіальних одиниць»;
2) райони у місті є складовою системи адміністративно - територіального устрою України, а система місцевого самоврядування в своїй основі визначається адміністративно – територіальним устроєм України ;
3) утворення адміністративно територіальних одиниць ( включаючи райони в містах) завжди тягне за собою заснування відповідних органів влади, які наділенні повноваженнями здійснювати представницькі функції відповідних територіальних громад ;
4) у випадку запровадження районного поділу у місті, жителі відповідного району мають право на місцеве самоврядування та на обрання відповідних органів самоврядування ;
5) конституційні права первинних суб»єктів місцевого самоврядування – територіальних громад сіл, селищ, міст в районах та районів у містах з районним поділенням, встановлені положеннями 1-го та 2-го речення розділу 1 ст.143 Конституції України, не доводяться в суді та не руйнуються в судовому порядку.
---
Крім того є більше ніж грубе порушення положень розділу 4 п.V «Територіальне верховенство» Декларації Верховної Ради УРСР «Про державний суверенітет України» від 16.07.1991р., яка є основою нової Конституції України та нових її законів.
Витяг № 11 з 3-го речення Розділу V «Територіальне верховенство» Декларації Верховної Ради УРСР «Про державний суверенітет України» № 55-ХІІ від 16.07.1991р
- « Українська РСР самостійно визначає адміністративно – територіальний устрій Республіки та порядок утворення національно – адміністративних одиниць»
---
Тому з урахуванням всіх вищенаведених фактів та їх обставин, та доведеності епізодів приховування безпосередньо суддями Соснівського р-го суду фактів незаконного існування в Соснівському р-ні міста Черкаси антидержавної організації з назвою Черкаська міська рада, повністю доводиться ,
що Соснівський р-й суд, у Придніпровському р-ні міста Черкаси, жодного відношення не має до державних органів судової влади унітарної Республіки України, ( - про яку йдеться мова в положеннях розділу 2 ст.2 та розділу 1 ст.5 Конституції України) , а тим більше до Української Радянської Соціалістичної Республіки, з підстав, що саме його створення юридичною особою невідомого виду та невідомої держави, відбулось саме незаконними діями виконавчого комітету антидержавної організації з назвою «Черкаська міська рада».
Останнє повністю підтверджується відсутністю у Соснівського р-го суду, письмо-вих доказів його створення юридичною особою публічного права не тільки Української Радянської Соціалістичної Республіки, згідно ЦК УРСР до 1.01.2004р. а і унітарної Республіки України, після 1.01.2004р., у спосіб, встановлений положеннями розділу 3 п.2 ст.81 «Види юридичних осіб», п. 3 ст.90 «Найменування юридичної особи», п.4 ст.91 «Цивільна правоздатність юридичної особи» та п.1 ст.92 «Цивільна дієздатність юридичної особи» ЦК України.
Більше того відсутністю у Соснівського р-го суду письмових доказів створення в Соснівському р-ні міста Черкаси, після 28.06.1996р. юридичних осіб публічного права унітарної Республіки Україна, з назвами – 1) Черкаська міська рада, 2) «виконавчий комітет Черкаської міської ради» та 3) Черкаська міська територіальна виборча комісія, у спосіб, встановлений алгоритмом положень 2-го речення розділу 1 ст.143 Конституції України та розділом 3 п.2 ст.81 «Види юридичних осіб», п. 3 ст.90 «Найменування юридичної особи», п.4 ст.91 «Цивільна правоздатність юридичної особи» та п.1 ст.92 «Цивільна дієздатність юридичної особи» ЦК України.
Тому для звільнення від доказування фактів незаконного створення юридичної особи невідомого виду та невідомої держави з назвою Соснівський р-й суд, за безпосередньою участю незаконних структур антидержавної таємної організації з назвою Черкаська міська рада, змушує осіб позивачів , звернутись у цьому позові, до письмових доказів державного казначейства у місті Черкаси, станом, які звільняються від доказування в суді , та якими повністю підтверджується, що «Черкаська міська рада» та її «виконавчий комітет», в дійсності, є незаконними антидержавними таємними організаціями.
Витяг № 12 з розділу 3 стор.1 Листа № 1408/19-01-13 УДК у м.Черкаси від 1.10.2009р. в адресу міського депутата Миколенко В.О.:
- « Станом на 01.10.2009р. Черкаська міська рада та виконавчий комітет Черкаської міської ради не включені на відповідний бюджетний період до мережі установ та організацій, які отримують кошти з місцевого бюджету в 2009 році і рахунки цими установами в управлінні Державного казначейства у м. Черкаси ГУДКУ у Черкаській області не відкривалися.»
---
Витяг № 13 з розділу 2 стор.1 Листа № 1306 /20-02-20 УДК у м.Черкаси від 16.06.2011р. в адресу голови територіальної громади Соснівського р-ну у місті Черкаси Миколенко В.О.:
- « Станом на 15.06.2011р. Черкаська міська рада та виконавчий комітет Черкаської міської ради не включені на відповідний бюджетний період до мережі установ та організацій, які отримують кошти з місцевого бюджету в 2011 році і рахунки цими установами в управлінні Державного казначейства у м. Черкаси ГУДКУ у Черкаській області не відкривалися.»
---
Тобто, з оглядом на вищенаведені факти та їх обставини, доводиться, що всі наведені в приклад антидержавні таємні організації , за відсутність письмових доказів їх створення, у спосіб встановлений законом, та за відсутність у них засновників встановленими законом, ні за яких обставин не можуть в Державному казначействі міста Черкаси, відкрити власні казначейські р/рахунки , тим більше мати встановлені законом джерела їх наповнення.
Також не можуть мати встановлених законом джерел фінансування заробітку керівництва вищевказаних антидержавних таємних організацій, - такого як 1) голова Черкаської міської ради Одарич С.О.; 2) голова виконавчого комітету Черкаської міської ради Одарич С.О.; та 3) голова міської територіальної Черкаської громади – міський голова Одарич С.О. (???)
Тому незаконна діяльність сторони відповідача з назвою Черкаська міська рада а тим більше, потенційних відповідачів з назвами - міська територіальна Черкаська громада, та виконавчий комітет Черкаської міської ради, та незаконне існування останніх в Соснівському р-ні міста Черкаси, сьогодні підтверджується відсутністю у них будь - якої спроможності створити власні письмові докази, за останніх 5 років, якими підтвердити факти виплат заробітної плати керівництву вищевказаних антидержавних таємних організацій, - 1) голові Черкаської міської Ради Одаричу С.О., 2) голові виконавчого комітету Черкаської міської ради гр. Одаричу С.О. та 3) міському голові Одаричу С.О., за рахунок коштів безпосередньо отриманих з р/рахунків у Державному казначействі міста Черкаси.
Відсутність у Черкаської міської ради та виконавчого комітету Черкаської міської ради, саме таких письмових доказів, тим більше спроможності створити останні, сьогодні, повністю доводить, що всі вказані «організації», виникли незаконно у місті Черкаси з районним поділенням, та незаконно існують, тільки як антидержавні таємні організації.
Останнє ще раз підтверджується положеннями розділу 4 ст.140 Конституції України.
Саме цими положеннями Конституції України, сьогодні повністю доводиться, що незаконними органами антидержавних таємних організацій з назвами Черкаська міська рада та виконавчий комітет Черкаської міської ради, у місті Черкаси з районним поділенням , шляхом закінченого злочину, встановлений положеннями ст.157 «Перешкоджання здійсненню виборчого права» та ст.191-5 «Привласнення, розтрата майна та заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем» КК України,
було не тільки привласнено права представляти спільні інтереси жителів та виборців територіальних громад Соснівського та Придніпровського р-нів міста Черкаси,
а і привласнено права розпоряджатись, від імені неіснуючих міських жителів та міських виборців, місцевим бюджетом, землями загального користування, та комунальним майном, не зважаючи що останні є власністю тільки територіальних громад Соснівського та Придніпровського р-ну міста Черкаси.
Незаперечним підтвердженням причетності незаконних структур антидержавної організації з назвою Черкаська міська рада, до незаконного створення в Придніпровському р-ні міста Черкаси юридичної особи публічного права невідомої держави з назвою Соснівський р-й суд, також є самі дати та місце першої державної реєстрації юридичних осіб публічного права невідомої держави, з назвами - 1) Черка-ська міська рада; 2) виконавчий комітет Черкаської міської ради та Черкаська міська територіальна виборча комісія.
Перевіркою останніх викрилось наступне:
1) місцем першої державної реєстрації юридичної особи публічного права невідомої держави з назвою - Черкаська міська рада, яка відбулась датою 21.05.1997 р., як виявилось, був сам виконавчий комітет Черкаської міської ради. (???)
2) місцем першої державної реєстрації юридичної особи публічного права невідомої держави, з назвою - виконавчий комітет Черкаської міської ради, яка відбулась датою 21.05.1997р., як виявилось, став сам виконавчий комітет Черкаської міської ради. (???)
3) місцем першої державної реєстрації юридичної особи публічного права невідомої держави з назвою Черкаська міська територіальна виборча комісія, яка відбулась датою 22.12.2005р. (???), як виявилось, знову був виконавчий комітет Черкаської міської ради. (???)
Таким чином, датами та місцем першої державної реєстрації вищевказаних «юридичних осіб», повністю доводиться, що в період з 21.05.1997р. по 22.12.2005р. юридична особа не відомої держави з назвою - Черкаська міська рада, взагалі не мала власних легітимних органів управління, з підстав неможливості створити останні, у відсутність ще на той час, самого існування не тільки власної Черкаської міської територіальної виборчої комісії, а і власної міської територіальної Черкаської громади. / Дивись Витяг № 8 з листа № 2331 - 03-01 від 22.05.2009р. Головного управління юстиції у Черкаській області/.
З оглядом на витяг № 8 з листа № 2331 - 03-01 від 22.05.2009р. Головного упра-вління юстиції у Черкаській області/, вищенаведене у останньому розділі, підтверджу -ється наступними письмовими доказами.
Витяг № 14 з 1-го та 2-го речення розділу 1 ст.143 Конституції України:
- « Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють ….»
---
Витяг № 15 з положень розділу 1, 3, 5 та 6 стор. 1 Протесту Прокурора міста № 07/1-1172 вих.09 від 27.05.2009р.:
-« ПРОТЕСТ
на рішення Черкаської міської ради № 2-688 від 14.06.2007р. та № 4-978 від 12.03.2009р ……
За результатами перевірки було встановлено, що названі рішення є незаконними з таких підстав. ….
Відповідно до ч.3 ст.8 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» порядок проведення загальних зборів громадян за місцем проживання визначається законом та статутом територіальної громади.
Тобто питання про врегулювання відносин, пов»язаних з проведенням загальних зборів громадян за місцем проживання належить до компетенції Верховної Ради України. Міські ж ради можуть визнавати порядок проведення загальних зборів громадян за місцем проживання лише у статутах територіальної громади. Статут територіальної громади міста Черкаси відсутній.»
---
Таким чином, витягами № 7, № 14 та № 15 доводиться, що в період з 21.05.1997р. по 27.05. 2009р. , за відсутність письмових доказів фізичного існування у місті Черкаси міської територіальної Черкаської громади, та доказів її державної реєстрації, було не можливим, у спосіб, встановлений 2-м реченням розділу 1 ст.143 Конституції України, створити у місті Черкаси з районним поділенням, юридичні особи публічного права унітарної Республіки України, з наступними назвами, - 1) Черкаська міська рада, 2) виконавчий комітет Черкаської міської ради та 3) Черкаська міська територіальна виборча комісія.
Останнім повністю доводиться, що в період з 21.05.1997р. по 27.05.2009р., у відсут-ність письмових доказів існування міської територіальної Черкаської громади, та у відсутність письмових доказів, встановлених положеннями 2-го речення розділу 1 ст.143 Конституції України, про створення в Соснівському р-ні міста Черкаси юридичної особи публічного права з назвою виконавчий комітет Черкаської міської ради,
було закінченим злочином, встановлений ст.109 « Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади» та ст.111 «Державна зрада» КК України,
від імені виконавчого комітету Черкаської міської ради, виготовляти незаконні Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб публічного права, з наступними назвами:
1) Соснівський р-й суд; 2) виконавчий комітет Черкаської міської ради; 3) Черкаська міська рада; 4) Черкаська міська територіальна виборча комісія; та 5) міська територіальна Черкаська громада;
Останнім повністю доводиться,
1) виконавчій комітет Черкаської міської ради є незаконною структурою антидержавної організації з назвою Черкаська міська рада.
2) Черкаська міська територіальна виборча комісія є незаконною структурою антидержавної організації з назвою Черкаська міська рада.
3) виконавчий комітет Черкаської міської ради є незаконною структурою антидержавної організації з назвою «Верховна рада України, 24.08.1991р. скликання».
4) Соснівський р-ій суд, є спільною незаконною структурою антидержавної організації з назвою виконавчий комітет Черкаської міської ради та антидержавної організації з назвою «Верховна рада України, 24.08.1991р. скликання».
Вищенаведені факти ще раз підтверджується наступними письмовими доказами.
1) Декларацією Верховної Ради УРСР «Про державний суверенітет
України» від 16.07.1990р. № 55-ХХІІ;
2)Актом «проголошення незалежності України» Верховної Ради України
від 24.08.1991р. б/н державної реєстрації та доказів його засвідчення;
3)Положеннями розділу 2 ст.2 та розділу 1 ст.5 Конституції України;
- Останніми повністю доводиться, що незаконними діями органів антидержавної організації з назвою «Верховна рада України, 24.08.1991р. скликання», на державній території УРСР, одночасно існують письмові докази існування не одної, а відразу трьох різних держав, дві останні , з яких, а саме: Самостійна українська держава – Україна та Унітарна Республіка України, жодного відношення не мають до УРСР а тим більше, одна до одної.
Крім того незаконне існування останніх доводиться відсутністю в природі письмо-вих доказів, встановлених законом, саме, про їх створення Головними юридичними особами публічного права з їх назвами - Самостійна українська держава – Україна та Унітарна Республіка України.
Відсутність у останніх, саме таких письмових доказів , сьогодні неуможлює створення на державній території УРСР належних їм власних державних органів виконавчої, законодавчої та судової влади, а тим більше неуможлює їх створення юридичними особами за відповідним видом, та належністю, тільки до однієї з двох вищевказаних держав.
Стосовно самої першої держави, з назвою - Українська Радянська Соціалістична Республіка, то остання ще з 24.08.1991р. до цього часу існує у стані покою.
- Існує у відсутність письмових доказів Верховної Ради УРСР, про припинення УРСР як держави на державній території УРСР та у відсутність нормативних актів ООН, про припинення членства УРСР в Раді безпеки ООН та її членства в самій ООН, у зв»язку з припиненням УРСР.
Дослідженням вищенаведених обставин та їх письмових доказів , викрило наступне.
Самостійна українська держава – Україна, виникла в результаті підроблення АКТу проголошення незалежності України від 24.08.1991р., та в результаті спроби легалізації на державній території УРСР антидержавної таємної організації з назвою «Верховна Рада України, 24.08.1991р. скликання», створеної, шляхом таємного зговору та державної зради групи заколотників більшої частини народних депутатів УРСР, вихідців з національних меншин УРСР.
Підтвердженням того, що «Верховна Рада України, 24.08.1991р.скликання» є антидержавною таємною організацією, є той незаперечний факт, що останню ніколи не створювалось на державній території УРСР розпорядчим актом Президента УРСР або законодавчим актом Верховної Ради УРСР, відповідно до положень підрозділу 4 Розділу ІІ «Народовладдя» Декларації Верховної Ради УРСР № 55-ХІІ від 16.07.1991р., яка до цього часу є основою для нової Конституції України та її нових законів.
Підтвердженням того, що «Верховна Рада України, 24.08.1991р. скликання, незаконно існувала ще датою 5.07.1991р., - паралельно Верховній Раді УРСР, є той незаперечний факт, що наслідком такого існування, стало захоплення датою 24.08.1991р. її таємними членами приміщень Верховної Ради УРСР та намаганням, шляхом повалення та припинення УРСР, створити власну державу, з назвою - самостійна українська держава – Україна, - до створення якої на той час , жодного відношення не мали 50 млн. громадян УРСР української нації.
- За планами останніх були наміри створити власну але «антиукраїнську» державу у якій 50 млн. громадян УРСР української нації, будуть виборювати своє право керувати нею, шляхом виборів тільки народних та місцевих депутатів політичних партій, які на правах власності будуть належати тільки вихідцям національних мен-шин УРСР.
Останнє документально підтверджується порівнянням тексту основних положень Декларації Верховної Ради УРСР «Про державний суверенітет України» від 16.07.1990р., яка є основою нової Конституції України та її нових законів; Постанови ВР УРСР № 1427 – ХІІ від 24.08.1991 року «Про проголошення незалежності України», Закону УРСР «Про Президента Української УРСР» № 1295 від 5.07.1991р., введеного в дію Постановою ВР УРСР № 1296 від 5.07.1991р.; та Закону УРСР «Про вибори Президента УРСР» № 1297 від 5.07.1991р.
з текстом :
1) АКТу « проголошення незалежності України» Верховної Ради України від 24.08.1991р. без номера державної реєстрації ;
2) з текстом Закону УРСР «Про вибори Президента (вже) України» № 1297 (???) від 5.07.1991р.;
3) з фотознімком у в газеті Кабінету Міністрів України «Урядовий кур»єр» № 38-39 (43-44) за грудень 1991р.
На останньому голова Верховної Ради України Кравчук Л.М., датою 5.12.1991р. у своїх руках, замість Конституції УРСР, навпаки тримає примірник Конституції України (???), не зважаючи, що Конституція УРСР, офіційно існувала до 28.06.1996р. – до дати прийняття Конституції ( унітарної Республіки) України.
Витяг № 16 з постанови Верховної ради Української РСР № 1427 – ХІІ від 24.08.1991р. «Про :
- « Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки
п о с т а н о в л я є:
Проголосити 24 серпня 1991 року Україну незалежною демократичною державою.
З моменту проголошення незалежності чинними на території України є тільки її Конституція, закони , постанови Уряду, та інші акти законодавства Республіки.
1 грудня 1991року провести республіканський референдум на підтвердження акта проголошення незалежності.
Голова Верховної Ради Української РСР Л. Кравчук
м .Київ, 24 серпня 1991року
№ 1427 – ХІІ
---
Витяг № 17 з тексту АКТу Верховної Ради України б/н від 24.08.1991р. з проголошення незалежності України:
- « АКТ
проголошення незалежності України
Виходячи із смертельної небезпеки , яка нависла була над Україною в зв»язку з державним переворотом в СРСР 19 серпня 1991року,
- продовжуючи тисячолітню традицію державоутворення на Україні,
- виходячи з права на самовизначення , передбаченого Статутом ООН та іншими міжнародними – правовими документами, здійснюючі Декларацію про державний суверенітет України, Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки урочисто
проголошує
незалежність України та створення самостійної української держави – України.
( - дописка ???, яка була зроблена пізніше )
Територія України є неподільною і недоторканою.
Віднині на території України мають чинність виключно Конституція і закони України.
Цей акт набирає чинності з моменту його схвалення.
24 серпня 1991року Верховна Рада України
---
Порівнянням останніх, доводиться що заколотники антидержавної таємної організації з назвою - «Верховна Рада України, 24.08.1991р. скликання», будучі не в силах власною національною меншістю перемогти на державній території УРСР саму систему національної державності народу української нації, - Українську Радянську Соціалістичну Республіку, ( де підкресленим, у словах Українська … Республіка, доводилось що її власником та її єдиним народом є тільки народ української нації, ) вирішили навпаки, попередньо його непомітно очолити, шляхом незаконного створення на державній території УРСР власної держави, з назвою - самостійна українська держава - Україна ( - вже без слів Радянська, Соціалістична, та Республіка), та власних її державних органів законодавчої, виконавчої та судової влади, шляхом непомітного захоплення приміщень державних органів законодавчої, виконавчої та судової влади УРСР , та непомітної заміни, у назві останніх абревіатури УРСР на слово її скорочення - Україна.
Так як заколотники антидержавної таємної організації з назвою - «Верховна Рада України, 24.08.1991р. скликання», самостійно останнє зробити не могли, для цього, у містах з районним поділенням обласних центрів УРСР, було використано приміщення колишніх міських Рад народних депутатів цих міст, які залишились після розділення Указами Президії Верховної ради УРСР, існуючих на той час самостійних міських адміністративних територій на менші самостійні адміністративні території районів, з статусом самостійних національних адміністративних одиниць.
Тобто, жителі яких мали права виборців тільки місцевих народних депутатів до Рад народних депутатів районів міст з районним поділенням УРСР, права виборців тільки народних депутатів до обласних Рад народних депутатів та права виборців тільки народних депутатів УРСР до Верховної Ради УРСР.
Тому для підтвердження фактів за яких Соснівський р-й суд є антидержавною таємною організацією на території Придніпровського р-ну, та фактів що його судді таємно знаходяться на службі антидержавної таємної організації з назвою «Верховна рада України, 24.08.1991р. скликання» , є необхідність дослідити та встановити складові Соснівського р-го суду, саме як установи державного органу судової влади, що найменше, унітарної Республіки України /див. розділ 2 ст.2 та розділ 1 ст.5 Конституції України, після 1.01.2004р.
Тобто, виникла необхідність встановити наступне:
1) Особу засновника , юридичної особи з назвою Соснівський р-й суд , встановленого Конституцією УРСР до дати 28.06.1996р. та Конституцією ( унітарної Республіки ) України, після 28.06.1996р. та після 1.01.2004р. з оглядом на положення Декларації Верховної Ради УРСР від 16.07.1990р., яка є основою нової Конституції України та її законів;
2) Належність юридичної особи публічного права з назвою Соснівський р-й суд, до державних органів судової влади, однієї з двох вищевказаних держав, з наступними назвами – Українська Радянська Соціалістична Республіка або унітарна Республіка України / див. розділ 2 ст.2 та розділ 1 ст.5 Конституції України /, з оглядом на положення Декларації «Про державний суверенітет України» Верховної Ради УРСР від 16.07.1990р., яка є основою нової Конституції України та її законів;